5 martie 2015

Calul de capatat nu se cauta de dinti

Din categoria "calul de capatat nu se cauta de dinti", nu inteleg de unde pana unde au oamenii impresia ca eu datorez cuiva servicii si favoruri gratuite.

Ca sa ma fac inteleasa odata pentru totdeauna, cine vrea fotografii sa isi lase fitzele si frustrarile la usa.

Daca nu stii sa dai un buna ziua pe strada, nu te obosi sa ma suni doar pentru ca ai nevoie de ceva de la mine.

Mi se pare deja penibil cand fac un pret redus unui prieten sau cunoscut sa stea sa imi negocieze pretul.

Doar pentru ca ai impresia ca am timp liber, nu inseamna ca imi si doresc sa mi-l petrec facand acte caritabile. Si vizavi de timpul meu, ma lipsesc si se secretare care incearca sa imi faca program.

Exista momente in care pur si simplu nu am chef. Nu va mai ofticati de parca eu va datorez ceva.

Nu am de gand sa mai imi bat joc de munca mea si timpul meu liber prefer sa mi-l savurez.

Si cu astea fiind spuse, m-am spalat pe maini de pretentii si prietenii pe interes, caci de prieteni nu am dus niciodata lipsa si trebuie sa recunosc ca cei mai buni prieteni ai mei mai mult de o vorba buna nu isi doresc de la mine si ne vedem odata pe an. Nu este nimeni obligat sa ma placa sau sa ma iubeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu