15 ianuarie 2015

Intampinare dubioasa de casa noua

Astazi am avut o zi foarte interesanta. Astazi a fost zi de mutat, asa ca ne-am dedicat timpul sa ne adunam catrafusele. O prietena a venit sa ne ajute cu masina si ne-a dus pana la noua locatie unde un vecin iese deodata la fereastra si incepe sa urle la noi ca nu i-a convenit unde am lasat masina si dupa ce ne-a amenintat ca suna la politie, s-a gandit sa faca el singur dreptate iesind cu toporul in fata blocului. Mai lipseau jandarmii si Pro TV-ul.

A inceput sa urle in gura mare ca sa ne adunam lucrusoarele si sa plecam ca este presedintele blocului si ca blocul ii apartine, dupa care insista el sa stie neaparat la ce numar ne mutam si spunea foarte ofticat ca pe el l-au batut boschetari... Pai domn'le, daca iesi de unu singur cu toporul la 4 necunoscuti cum ai facut in aceasta seara care erau sansele ca sa nu ti-o iei pe coaja?

Cand l-am vazut cu toporul in mana sincer mi-a crescut adrenalina si testosteronul de am crezut ca o sa il bat pana ma plictisesc. A iesit un scandal monstru in care probabil vecinii probabil se uitau pe vizor, dar nu indrazneau sa iasa din casa.

Cel mai probabil ca boshorogul a iesit la intimidare ca sa ne arate cine este seful in bloc, dar asta pana cand nu o sa si-o ia sanatos pe spinare odata. Toporul era mult prea mare pentru dansul, in nici un caz nu cred ca reusea sa decapiteze pe unul din noi, dar daca el se da nebun, o sa ii arat eu ce inseamna sa fii cu adevarat psihopat.

Intr-un final s-a carat acasa, dar cred ca o sa fie amuzant cand o sa ne intalnim data viitoare. Abia astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu