30 iunie 2014

Silently scrolling... and judging you all.

Cu toate ca sunt atatea subiecte de dezbatut, fanariotii nostrii tot nu lasa familia lui Ionut - copilul ucis de maidanez, in durerea lor. Ca de obicei se cauta motive de scandal si mi se face scarba cateodata ca respiram acelasi aer asa ca inchid fereastra si ma uit pe balcon la cainii cum si-o trag zilnic in fata blocului meu.

O haita frumoasa de 6 caini care fac cu schimbul la monta si ma intreb cum de nu i-a sterilizat nimeni pana acum? Raspunsul este dezinteres. Nimanui nu ii pasa cu adevarat de aceasta problema de parca toata lumea s-a obisnuit cu rahatul de pe pietonala si sa ii auzi zilnic cum scheauna in timp ce se bat intre ei.

Am tot auzit de oameni care se lupta pentru drepturile acestor animale, dar cam atat.... Eu nu am vazut o singura interventie pentru a steriliza dihaniile, in schimb vad cum multi se bat cu pumnul in piept si se ridica in slavi si se lauda cu ce au facut ei pentru saracii catei.

Inchid fereastra sa scap de scheunaturile maidanezilor, ma intorc la calculator sa observ cum atatia "activisti" se cearta intre ei despre care ce o facut.

Am observat si certuri dubioase intr-e tipicele femei care se blocheaza si se urmaresc in secret de pe alte conturi dupa care isi spala rufere in public pentru ca de ce sa pastram acea limita de intimitate? De ce sa nu stie toata lumea cum ne tiganim?

Pe langa asta mai dau de tot felul de persoane care scriu romane pe post de statusuri in care dau explicatii de cat de libertine sunt ele si cum toti oamenii ar trebui sa nu le mai judece. Va expuneti "fericirile", iubitii, copii, faceti poze "eu la..." si faceti before and after la micul dejun si cu toate astea chiar va asteptati sa nu va judece nimeni??

Sunt de parere ca odata cu abonamentul de net, ar trebui sa primesti si un contract in care iei la cunostinta cu ce se mananca internetul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu