30 octombrie 2013

*facepalm*

O sa trec direct la subiect: am dat pe spate citind acest articol Indreptar pentru spovedanie ( Lista de pacate). Deci nu imi vine sa cred cata prostie exista in lumea asta si nu ma mira numarul ateilor din Romania!

Asa de fun, o sa postez si aici cele mai amuzante pacate pentru care 99% din populatia globului se va duce direct in iad! So here it goes:

31. Am fost la vrajitoare, ghicitoare, spiritism. Am facut farmece cuiva.
34. Am purtat ata rosie sa nu ma deochi, am uns toate cu usturoi la Sf. Andrei, am purtat pelin la Rusalii, am purtat diferite obiecte de la vrajitoare date ” ca sa nu se mai prinda farmecele de mine ” , am facut focuri si am sarit peste ele si alte obiceiuri dracesti. Mi-am cautat norocul in zodii, cu papagalul.
(deci nenea ala cu papagalul este trimisul Satanei!)
35. Am crezut ca sufletul, dupa ce iese din om, trece in diferite animale (reincarnare).
53. Am inselat statul, depunand declaratii de venit false.
55. Am dat sau am luat spaga (mita).
(ce le mai pasa la crestini de stat! al dracu pielea pe ei!)
70. Am mancat, am baut ceva pe ascuns.
(to all the fatties out there! God is watching you!)
72. M-am ametit la cap cu bauturi alcoolice. M-am imbatat. Am si varsat dupa aceea.
(intr-adevar este o risipa sa borasti tot ce ai baut)
78. Am incredere mare in mine, in loc sa am in Dumnezeu.
(Am incredere ca Dumnezeu imi va oferi o vila cu piscina si o afacere pe cinste.)
90. Am luat pastile anticonceptionale, am folosit spermicide, ca sa nu fac copii.
91. Am facut pacatul onaniei ca sa nu fac copii, adica: am folosit prezervativ sau am varsat samanta afara ca barbat, iar ca femeie am folosit diafragma.
(Deci mori)
94. M-am impreunat cu sotul (sotia) de mai multe ori in 24 de ore.
95. M-am impreunat cu sotul (sotia) in diferite pozitii,ca animalele.

98. Am ganduri de desfranare cu persoane de sex opus sau de acelasi sex. Cand imi
vin aceste ganduri, nu le departez, ci ma indulcesc cu ele, desi n-as vrea sa fac
pacatul.
(Pentru asta o sa ardem cu totii in iad!)
103. M-am casatorit cu alta femeie, nefiind divortat de prima.
(Da, intr-adevar bigamia se pedepseste, doar ca nu Dumnezeu, ci statul te trimite la parnaie!)
104. M-am culcat cu femeia mea dupa ce am divortat de ea.
(Telenovelic, de-a dreptul!)
111. Am facut pacatul gomoriei (prostii cu gura, sex oral).
(NO PIPI TOUCH!!! )
137. Am ambitie, incapatanare, obraznicie, nerusinare, iubire de sine.
(Nu e destul ca mi-am rezervat deja locul in iad? Acu tre sa mai stiu si ca o sa fie cocalari si pitipoance acolo?)
170. Am in casa, am citit carti sectare. Am fost la adunari de sectanti, i-am primit in casa.
172. M-am casatorit cu evreu, turc, catolic, sectant etc.
(Cineva trebuie sa elimine concurenta!)
179. M-am mascat.
(Cu ocazia Halloween-ului Jesus v-a dat muie pe fata.)
180. N-am platit contributia la Sfanta Biserica.
(Mai vor si bani fir'ar al dracului de hoti! )
190. Nu mi-am iubit sotul (sotia) ca pe mine insumi. Din pricina mea a facut pacate.
 (Mai du-te tu in Pi$&a ma-tii!!)


Sper ca v-ati amuzat copios, eu una da si nu imi pot aduce aminte de cine spunea ca tot ce este mai popular decat biserica este mana diavolului, cum Elvis si The Beatles erau satanisti, cum rock'n'roll era muzica diavolului, biserica uraste concurenta si pentru asta construiesc cat mai multe biserici.

Nu ma mir ca numarul ateilor este atat de mare. Pe langa ca biserica nu plateste nici impozit, nici nu ajuta tara decat sa o umple de biserici si sa indoctrineze si sa incurajeze prostia, altceva nu fac. Religia in sine este un mare gunoi, o afacere foarte profitabila, mereu in goana dupa avere si dupa "taramul sfant" ca sa nu uitam ca biserica are mai mult sange varsat decat intr-un razboi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu