20 mai 2013

^.^

Am avut parte de doua weekenduri pline in care am participat la evenimente medievale, dar de data aceasta nu ca si fotograf, ci am facut parte din reenactment. Weekendul trecut am fost la Brasov unde oficial s-a deschis sezonul festivalelor medievale in tara. A fost o experienta foarte interesanta avand in vedere ca oficial este prima oara cand intru intr-un spectacol cu foc.

Sambata aceasta am fost la Valcea unde am interactionat cu publicul, le-am facut demonstratii de lupta, dansuri medievale si show-uri cu foc. Am fost foarte bine primiti de catre public, iar copii au fost cei mai interesati de luptele medievale.


Dupa cum ati observat, v-am pregatit si cateva fotografii realizate de catre Alex cu fetele care au participat la evenimentul de la Valcea. In curand vor aparea si fotografii pe pagina noastra de facebook si cu baietii care au luptat in fata publicului ca adevarati eroi.

Chit ca am o febra musculara incredibila de la atata alergat din stanga in dreapta si o gramada de vanatai ba de la spade, ba de la tras cu arcul, s-a meritat fiecare minut si abia astept restul evenimentelor medievale, urmatorul fiind la Medias pe 8-9 iunie. Pentru cine este de acolo, va asteptam cu mare drag!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu