3 mai 2012

Noapte cu peripetii

Azinoapte a fost o adevarata aventura, mai ales pentru Minsky [hamstera mea]. Ieri mi-am certat sotul ca a uitat usita de la cusca deschisa, dar cand colo nici eu nu eram mai breaza, caci si eu uitasem usitza deschisa dupa ce le-am facut ordine in talaj, iar Minsky s-a gandit sa faca o plimbare nocturna prin apartament, dar ce nu a luat in calcul, era faptul ca pisica abia astepta sa aiba cu cine sa se joace, asa ca plimbarea s-a transformat intr-o alergare usoara cu putina smotoceala din partea pisicii.

A fost foarte inspirata ca sa vina pana in dormitor si cum urla ca o muiere crizata ce este, m-am trezit si am prins-o imediat, dupa care am bagat-o inapoi in cusca. Din fericire pentru ea a scapat usor, nu ii lipseau parti ale corpului si nici nu parea a fi muscata, doar putin zabalita :))

Probabil ca asta era karma pentru ca de doua ori la rand si-a mancat puii. Dar asta este natura lor. Nu pot sa spun ca ma deranjeaza neaparat, doar nu fac crescatorie de soareci... Dar a fost o scena extraordinar de morbida. Mi-am permis sa fac si o fotografie a singurului pui de hamster [din opt] ce a mai ramas intreg.

Ceea ce nu se vede in poza este gaura imensa din cap care i-a facut-o si probabil ca i-a mancat creierul... Si uite cum niste animalutze micutze pufoase si dragute sunt defapt niste monstruleti.

A fost o adevarata scena horror, talajul era plin de sange, bucatele de pui de hamsteri, capete, mai cate un organ, iar hamsterii stateau la doi centimetrii distanta, o adevarata distractie cand vine vorba de a curata dupa ei. Si cu toate acestea, multi lupta pentru drepturile acestor animalute dragute si nevinovate ca sa nu ajunga, doamne feri, in laboratoare.

Mi-am permis sa fac aceasta postare mai mult sau mai putin morbida pentru ca vad ca este la moda sa scrii despre drepturile animalelor, despre violenta, crime si proteste. Si ca urmare va arat si eu adevarul gol golut, ca nu tot ce este dragut si pufos este sfant si nevinovat.


Fata care i-a avut inainte i-a dat chiar din acest motiv. Pana la urma urmei, toate animalele au instincte, pisicile vaneaza soareci si pasari, cainii sunt teritoriali si violenti cand vine vorba de un "intrus" despre rozatoare am spus deja, are rost sa mai continui?

Deci pentru cine s-a ambalat la aceasta postare ca vezi doamne cum am indraznit sa va arunc in fata aceasta intamplare morbida nu aveti decat sa inchideti pagina si sa va uitati pe youtube la catei si pisici draguti si frumosi.

Nu puteti sa schimbati natura animalelor, intotdeauna va fi vanatoril si vanatul, lucru care exista si printre oameni. Intotdeauna va fi unul mai presus decat acelalalt, pana si in civilizatie este legea junglei, iar nimeni nu va putea schimba lucrul acesta.

True story!

2 comentarii:

  1. Minsky... I see what you did here :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca a mai avut parte de o aventura, de data asta mai nasoala.... Si-a prins o labutza in gratii... Nu stiu daca si-a rupt-o sau nu, dar schioapata.

      Ștergere