3 februarie 2012

Untitled :)

Mai sunt doua saptamani pana la Valentine's Day. Dar stie cineva cat mai este pana la dragobete? Oare cati oameni stiu ce sunt dragobetele si cati sarbatoresc?

Prea multe sarbatori si obiceiuri se preiau de la americani si incepe sa ma deranjeze, odata pentru ca se incurajeaza sarbatorile americane mai mult decat cele romanesti care nu se mai sarbatoresc din cate observ, iar Romania nu va fi niciodata America si invers. Dar vad ca toti viseaza la "the american dream"...

Toti adolecentii spera ca odata ce intra in liceu va fi ca in filme si viseaza la Gigel sa le invite la balul bobocilor de parca ar fi cine stie ce mare eveniment... sa numai spun de nunti. Toate vor bridal shower, adica sa vina toate prietenele sa pupe mireasa in cur ca vezi doamne se marita.... Barbatu'miu a spus ca el cand aude de bridal shower se gandeste la o multime de barbati dezbracati facand un bukake viitoarei mirese....

Nu sunt fana a traditiilor, dar cand vad cum majoritatea romanilor preiau traditii si obiceiuri de la americani, traditii care daca nu era internetul, probabil ca nu existau pe aici. Mi se face sila! Probabil ca Halloween-ul ar fi fost destul de amuzant si ce-i drept, n-ar strica nimanui putina distractie, macar odata pe an, dar cum colindul de craciun a devenit o afacere anuala de catre tigani, deja prevad pretentiile puradeilor la bani. Si ca tot veni vorba de craciun, sincer mi-e dor sa simt ca e craciun in casa. Intotdeauna mi-a placut "taierea porcului" cand familiile se aduna si muncesc toti impreuna, cand toata ziua coci la cozonaci si prajituri si auzi focul mocnind in soba iar casa miroase a brad si portocale... Ce vremuri frumoase erau sarbatorile...

Vad ca realitatea este din ce in ce mai distorsionata.... We live in a fucked up world, mostly ruled by American movies and commercials. *sigh*

2 comentarii:

  1. ca tot veni vorba de bukake in postul tau, asculta melodia asta http://www.youtube.com/watch?v=UwB9m4FslO4 :))
    [p.s. nu sarbatoresc nici valentine's nici dragobete. nu ca nu as avea cu cine dar mi se pare pointless. mai bine sarbatoresc in fiecare zi :))]

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cam aduce aminte de Sanatochio - Dracu Dracu.... nu e chiar cel mai sick video pe care l-am vazut la care dubiosenii am vazut eu pe net :))

    RăspundețiȘtergere