17 februarie 2012

Happy Anniversary!

Ma judecati ca sunt doar copila, infantila si visatoare, dar stiti ceva? Sunt fericita exact asa cum sunt pentru ca acest barbat minunat cu care am impartit totul, ma iubeste exact pentru copilul din mine. Cand sunt in bratele lui, sufletul meu este impacat, iar toata ura ce deja a umbrit razele soarelui dispare. Suntem doar noi impotriva lumii....


Au trecut doi ani de cand ne-am cunoscut si parca totul a fost un vis, iar viata mea a devenit ca o cutie de ciocolata... plina de surprize.

Tind sa cred ca impreuna cu Alex, am trait mai mult decat altii intr-o viata intreaga. Ne-am luat si cu bune si cu rele si iubim unul la celalalt imperfectiunile care ne fac atat de perfecti unul pentru celalalt...

Spun asta, in speranta de a reaminti oamenilor de lucrurile marunte care sunt defapt cheia fericirii, ca sa inceteze sa mai lupte pentru perfectiune, in schimb sa se bucure de fiecare clipa din viata lor. Luati o pauza din rutina voastra si bucurati-va de persoana de langa voi. Viata e atat de scurta. Daca aveti timp sa ascultati toate rautatile lumii si sa le lasati sa va afecteze, inseamna ca nu aveti timp sa va bucurati de viata cu adevarat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu