22 ianuarie 2012

Proteste peste proteste

Nu este singura data cand spun ca protestele de orice fel ma lasa rece. De ce? Pentru ca nivelul de prostie in aceasta tara depaseste limitele si multi prea multi isi manifesta fanatismul... Prea multa prostie si ura imi face rau la stomac.

Tara aceasta este pe trei sfert in groapa si toata lumea simte asta pe pielea lor, dar nimeni nu a facut nimic ca sa previna lucrul acesta... si ajung sa spun din nou, tipic romanesc, toti asteapta cu bratele deschise, dar nimeni nu ar face nimic pentru asta. Probabil ca a fost o idee proasta ca aceasta tara sa fie democrata, pentru ca unii nu sunt in stare sa vorbeasca si sa ia decizii pentru ei insisi.

Ce-i drept tara asta are foarte multe probleme si statul numai stie cum sa scoata bani. Intr-un fel ma bucur ca in sfarsit oamenii s-au saturat sa tot astepte si numai stau cu mainile in san... dar nu cred ca Basescu merita noroiul care toata lumea il arunca. Pana la urma urmei el este doar imaginea tarii, nu este Obama.

M-am distrat copios sa vad pe Facebook, pe pagina lu Diaconescu cum toti isi spun oful si il trateaza ca pe viitorul presedinte al tarii, dar in acelasi timp ma intristeaza cand vad atata prostie. Cum sa vrei un asemenea om sa iti conduca tara?? Un individ care are sau o avut o emisiune TV [de tot rahatul] in care incuraja prostia pentru amuzamentul tuturor...

Peste tot numai ipocriti ce paseaza vina de la unu la altu si prefera sa arate cu degetul decat sa recunoasca ca nici el nu a facut nimic pentru tara in care traieste... Si ajungem la povestea cu capra vecinului pe care toti o stiu prea bine...
Acuma dau vina pe Basescu si huiduiesc suporterii PD-L si ii considera [citez]: "Jeguri umane", dar nimeni nu s-a uitat in oglinda, inainte sa arunce cu noroi.

Sa nu credeti ca daca nu l-ati fi votat pe Basescu si daca ar fi fost alt partid la putere soarta nu ar fi fost aceeasi.

Am stat si am analizat intamplarile, protestele si revoltele din ultimul an si am ajuns la concluzia ca astia sunt majoritatea romanilor: comunisti incuiati. Nu au capacitatea de a intelege dreptul la libera alegere, doresc cenzura celor ce nu sunt de acord cu fanatismul si prostia lor si toti devin dictatori pe strada lor si se simt obligati sa incerce sa iti schimbe opinia si daca nu reusesc, ca toti fanaticii, arunca cu noroi si judeca pentru ca mai mult de atat nu stiu, dar daca cineva le-o intoarce inapoi sau Karma se gandeste sa le traga un sut in fund, se dau mari victime si se plang in public de ce li s-au intamplat... saracii :))

I rest my case. Imi iubesc tara, dar imi pare rau ca nivelul de prostie depaseste orice limita si filmul Idiocracy, dintr-o comedie, va deveni realitate. Imi pare rau ca oamenii din aceasta tara prefera sa stea cu mainile in san si sa astepte un miracol. Imi pare rau ca in loc sa avem o tara curata si frumoasa, oriunde ai merge dai numai de gunoaie, maidanezi si focare de infectie... Sincer imi pare rau si cu asta am incheiat...

2 comentarii:

  1. In sfarsit dau de inca o persoana care nu vrea sa auda de proteste. mai nou oricui ii spui ca e prostie incepe sa te dispere cu 1000 de motive pentru care nu e prostie si inca 100 de insulte gen ignorant, etc xD
    is ca si aia din grupul cu 'salvati cainii'. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahhhh , Andreea , citez : "nivelul de prostie depáseste orice limitá" si "oriunde ai merge dai numai de gunoaie , maidanezi si focare de infectie" , adicá unele din observatiile mele au fost corecte ? Si eu îmi iubesc orasul , asa cum este , oricât te surprinde si cu timpul am de gând sá particip la dezinfectarea lui pâna ajunge aproape ca si Copenhaga veciná . Numai bine . Liviu . Iar poza e OK , nu vád nimic deranjant în ea , numai ipocritii se prefac socati de nuduri .

    RăspundețiȘtergere