26 octombrie 2011

Funny Stuff That People Told Me PART 6

"Would you like some cocaine?"

"Andreea = God"

"Andreea is a tiny blue pancake!!"

"Las ca-ti dau eu tie tot non violenta "

"Laughing big time like a chinese which"

"Can I haz some pancakes?"

"Your ex is like God. He is just there.."

"Sa o viziteze lepra si ciuma eu nu am chef "

"For my birthday can you buy me a touch screen TV?"

"Barbatii au condus lumea atatea secole de acu' nu le mai functioneaza creieru"

"O brad frumos e scris de un ungur ca daca era de un roman zicea un brad frumos!"

"Eu am iesit in oras sa-l vad pe italian si m-am ales cu Capitanu' Puff!"

[Un aparat foto compact] "Uite BB ce frumos e! Are compaaas, are haartaa, GPS si e atat de draguuutz!"

"Odata o fata maritata cu un baiat nici unul dintre prietenii barbatului indiferent ca sunt fete sau baietzi nu are dreptul sa faca misto de nevasta lui decat dup ce trece de 40 de ani. Daca se intampla asa ceva inseamna ca nevasta respectiva ori a ajuns la greutatea unei balene prea repede ori barbatul nu e barbat"

"Tti sparg ceasu' si iti trag doo' fire de la helanca ! Si vorbesc cu sefu' de scara sa nu te mai lase afara dupa 8 seara!!! na!!!"

"Si ciocolata invelea marmota-n staniol ca doar deh"

"Please don't talk when I'm having my hands in your mouth"

"The only good thing about your husband is you"

"Miss your talking and chatting already, with the snoring background sounds"

"If you where my gf you would not need a bra, i would walk behind you holding them"

"You wanted to come to Amsterdam since the first time I logged in"

"Give me 2 minutes in a room alone whit JBieberMotherfucker i´l do him ...whit my axe, and many knifes "

"I drink beer so i must be an adult"

"I am not even european, I am limburgian"

"Stai linistita ca nici eu nu sunt cu toate oile in stana. Sunt barbat si am 3 vibratoare in sertar ( CLAR NU PT MINE)"

"Sa fut o femeie doar ca e frumoasa e ca si cand mananci fructe de plastic doar ca sunt vopsite bine"

"Eu la 12 ani vroiam sa imi fut toate prietenele de acolo da nu stiam cum"

Andrei: Ce, eu nu pot fii si eu vre-o zana?

"Can you teach me to be an open minded girl?"

"I`m a part-time stalker... don`t mind me"

"Am mutra de mama omida ?"

O tipa: "Scuze, eu de obice trag la pizda"

"Tu chiar vrei sa fac cort din patura cand ma pun in pat dimineatza asta? Ce-mi tot umpli mintea inocenta cu imagini de genu?"

"neatza (un fel de noapte buna pe liliaca)"

Eu: Can you read that?
Ale: Shut up!

Ale: who da best? you da best!

Adi: @Sanziana Lupu: Y U steal photos? U Jelly?

EU: I have a friend who is a virgin at 28
Dutch friend: Is he catholic??

BB: Mie imi plac pisicile flocoase
EU: Mie alea chele...
BB: Ca boasele mele :D

BB: Sa te ia dracu! :))
EU: Ce sa ma mai ia ca m-ai luat tu deja! *trollface*
BB: Macar de imi dadea bani si faima ca l-am scapat de o povara...

Eu: Can you close the window?
Menno: No...
Eu: Why?
Menno: Cuz i'm sitting.

sky: unde esti femeie? nu te-am vazut azi deloc pe mess... i miss you
sky: stai sa intru pe fb sa vad daca ai postat azi ceva, dovada ca mai traiesti
sky: n-ai postat nimic azi
sky: andreeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sky: andreeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sky: andreeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sky: echoooo

Also check: PART 1 PART 2 PART 3PART 4PART 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu