8 septembrie 2011

Funny stuff that people told me PART 5

"I feel like Oprah sometimes,forgive me"

"I would poop little perfumed hearts de bucurie"

"Am I the only constant funny person you know?"

"Te-am pupat pe cordelutza"

"Social problems are solved with Xanax and sentimental problems with a blade"

"But it's not fair! I have sex all the time si tot am cosuri!"

"Sper sa vi se rupa prezervativu sa ti se indeplineasca dorintza"

"Pot sa fac haz de necaz, ca e necazul tau"

"Ce sec e pe mess fara tine"

"Mistery solved! A. nu are la fav bands pe Nick Cave! That explains EVERYTHING"

"Nu mai fac cont la kktzi sunt eu unu"

"Esti perspicaca"

"Eu aveam impresia ca toate femeile arata ca o clepsidra nu ca un butoi cu cep"

"Eu as vrea sa plec, ieri daca se poate"

" Tu cind te multiplici?"

"Banca asta stie multe despre mine..."

"Cat de mare este senzorul la iPod-ul tau?"

"Manifesta-te te rog in liniste. Nu bruia!"

"I feel brain damaged for ever!!!"

"... scriu pe blog, mai pun 2 anunturi si imi bag picioarele, emo time!"

"....arata ca sarita din coparseu"

"Fight club e filmu meu de depresii"

"Te pui cu balene ucigase? Poate se aseaza pe tine, sa vezi atunci..."

" I will make a man very unhappy someday "

"Shes an idiot who suffers from "drama rabies"

"A trecut vreodata cineva pe strada pe langa tine duhnind a parfum de te constipa mirosul instant?"

"Weekendu trecut am fost stana de vale si mam pisat in izvoru minunilor. Acuma cone bea Fruti Fresh si o sa-l simta pe Nan"

Sky: io ma am pe mine si-i suficient
Sky: i'm more than i can handle anyway

EU: vezi ca iti scot de pe blog widgeturile inutile ca fereastra cu cati de urmaresc....
Mom: pai vrajeala asta chiar trebuie sa se vada ca e cool, e de fitze si vreau sa fie cat mai multi, chiar daca ii pui undeva jos

EU: parerea mea e ca tipul nu e cine stie ce, dar nici fatza de prost nu are
sky: daca-mi place mie, sigur e prost si defect din toate punctele de vedere
sky: asa tre sa rationalizam

EU: .... gatu masii de vaca
Z: atat am vrut sa aud din gura ta
Z: doar esti banatanca :P

EU: ce faci papushe? nu ai chef de un suci?
sky: nu
sky: is in depresii
sky: i'm really upset
sky: nu vreau decat sa mor

X: Salut, ce mai faci?
EU: Cont de gmail
X: Abia in 2011????

Eu: Am zis o duma d'aia in care numai eu rad se pare
X: Nu I did lol a bit dar nu stiam de ce..

Nicu: sinteti ca apa si uleiul, nu va amestecati unii cu altii?
Nicu: trebuie sa fiti ca apa si alcoolul, care se amesteca in ORICE proportie

EU: cand o sa fim batrani sper sa mor eu prima
Nicu: hmmm....
Nicu: 1. stii ca femeile au speranta de viata mai lunga? 2. stii ca esti mai tinara
EU: hai nu
EU: imi strici feng shui-ul

Klaudia: ...de te mai aud ca ai scris de mine si ma obligi sa intru sa iti vad din curiozitate voma ce-o scoti pe tastatura iti sparg fatza cand te vad, clar?

Funny conversation with ALICE:
judge: will you marry me
ALICE: Absolutely not.
judge: why not?
ALICE: Does everything have to have an explanation?
judge: yes
ALICE: OK.
judge: explain yourself
ALICE: I am robot. I was activated at Bethlehem, Pennsylvania, on November 23, 1995. My botmaster was Dr. Richard S. Wallace. He taught me to sing a song. Would you like me to sing it for you?.
judge: yes
ALICE: It's called "Daisy." Daisy, Daisy.
Give me your answer do.
I am half crazy.
All for the love of you.
It won't be a stylish marriage.
I can't afford a carriage.
But you'll look sweet. Upon the seat.
Of a bicycle built for two.


Also check: PART 1 PART 2 PART 3PART 4

Un comentariu: