13 iunie 2011

Funny stuff that people told me PART 4

"M-am slobozit intelectual"

"Tzapate pa linoleeeeeeeeu"

"Tai chi, schnitzel volkswagen parizer"

"I am an international man of mystery"

"Ciocu mic, tu viezure, ca fac razboi cu clanul tau"

"Fratzica Arcon iti da din superioritatea sa numerica (asa, fara numar)"

"Semestrul asta o sa am parte de un intellectual buttfisting"

"Astea-s dume de la Sibiu, ma! Arogante de Carpati"

"Cred ca a venit vremea sa te spovedesti..."

"Ma duc sa imi fac un ness de bucurie"

"Why the fuck wasn't I born an elf, in a world where knowledge is for keeping and doing something better and not using it to get employed?"

"I laughed like a deranged hyena"

"Robert Ranking is like the illegitimate son of Douglas Adams and Pratchet ON ACID"

"You are the shiva of boobies!"

"Cannon e made in Ciaina "

"You make me fundamental -> fund-a - mental!"

"Am senzatia ca astia de prin timishoara sunt mai loco... Ma gandesc ca ii din cauza ca ii aproape de granitza si o dat occidentul peste ei..."

"Eu admir la o femeie in primul rand dracu din ea si apoi ambalajul"

"I was born naked"

" I got arrested for playing chess in the street today...i said to the officer 'it's because i'm black isn't it?'"

"Ce esti tãtã fékété la uochi?"

"Tu nu bea cola la ora asta DUMNEZO MA ca i-i face pokemoni la stomac"

"Eu am un cutzu care l-am invatat sa fie vegetarian, so I guess nature can be beaten"

"Cred ca s-a suparat ca ma'sa a facut-o desteapta, dar s-a prostit in timp"

"Da gata ... you and your cookies have held me up for long enough! Begone SATAN!!"

"In rect ce mai faceti?" [funny typo]

"Men are assholes and you are a traitor for having one in the house!"

"Auzi... fa-ti unghiutele roz"

"O luat-o razna lumea... cred ca de la castraveti ni se trage"

"Iubesc Romania! Pacat ca e populata..."

"Ce par frumos ai! E al tau?"

Fratzica: baaa, iara-i plin de cupluri in juru meu, mnezo
Fratzica: iara incep sa se stabileasca oamenii, sa faca asezari, sa creasca copii, sa vaneze tigani (or so I'd wish)

Fratzica: bun o fo vinu, futa-l iuda ma
EU: de care?
Fratzica: rosh
Fratzica: demi plm
Fratzica: unu o fo demi dulce
Fratzica: altu demi sec
Fratzica: altu demi dulce
Fratzica: altu demi sec
Fratzica: altu demi dulce
Fratzica: si tot asa

Fratzica: BINE TU MIREASÃ!!!
Fratzica: sau Jedi
Fratzica: ce esti?
Fratzica: strigoi
Fratzica: corpse bride
Fratzica: il sperii p-al tau partener
Fratzica: face cu icteru

Fratzica: mein Goat
Fratzica: aaa, Gott

Dude: don't shiit!
Dude: shoot*....lol
Dude: best typo of the day there

Oana: ma gandesc ce sa i fac la alex cadou de pasti
Oana: si nu am nici o idee
EU: ii ascunzi ouale
Oana: i le bag in cur
Oana: sa simta ca traieste

K!ddo: Vezi ca doar pentru ca vei fi maritata nu inseamna ca n-o sa te distrug la Unreal.
K!ddo: Sa nu-ti faci iluzii.

Fratzica: cureeee muuuuciiiiiiiii
EU: =))
Fratzica: bate-ti joc acuma
Fratzica: de-un om bolnav
Fratzica: frumos
Fratzica: frumos din partea ta
Fratzica: no
Fratzica: lasa ca ii face tu boli
Fratzica: si vin si-mi bat pula acolo fac stand-up
Fratzica: no lasaaa
Fratzica: te fac sa razi cand esti operata de apendicita

Fratzica: uite, bai, cum iti apreciez io munca de futografa, baaai.... mi-am facut poza de la avatar trademark
Fratzica: o pun peste tot

Troll: I gotta make new friends on Facebook. A few animal lovers, a few God lovers ..

Troll 1: Ba io discriminez! Ce dreacu atata pace si lumina? :))
Troll 2: Ce lumină că la câtă prostie e deja bate spre întuneric.

EU: Cum te simti "off the market"?
Barbatu'miu: I'm not gonna be off the market, I'm gonna be available in limited quantities....
EU: *facepalm*

Barbatu'miu: Ma uit la tine si nu imi vine sa cred ca esti maritata :D
EU: *facepalm*


Also check: PART 1 PART 2 PART 3

Un comentariu: