14 septembrie 2010

Intrebare

Astazi nu o sa va plictisesc prea tare, am o intrebare care va rog sa imi raspundeti.

Nu stiu daca multi au observat ca eu am doua bloguri; acesta pe care scriu toate tampeniile si inca unul in care imi postez fotografiile. Ma bate gandul sa sterg acel blog si eventual sa pun aici pe blog fotografiile pentru ca si asa nu postez mai mult de 3 sau 4 fotografii/sedinta, dar as vrea sa stiu si parerea voastra. Deci va rog lasati un comment sau dati-mi un raspuns pe Chatterbox [Pingbox]. Multumesc.

3 comentarii:

  1. Parerea mea este ca ar fi bine sa nu il stergi. Si asta nu numai pentru ca eu sint foarte ferm impotriva stergerii a ceva ce a fost pus pe net, pentru ca lasa in aer materiale puse de altii (de exemplu cind am pus eu link pe blogul meu catre articole ale tale).

    E bine sa ai continutul focalizat, daca cineva vrea sa vada fotografii crezi ca e interesat de aberatiile pe care ti le debitam noi pe messenger? Sau de politica? Sau de ce ti-o mai veni tie sa scrii? Daca ai fotografia intr-un blog separat vei avea mai multa libertate de a scrie aici ce vrei.

    Cit despre cadenta postarilor pe blogul de fotografie, nu trebuie sa fie una foarte mare si nu e tragic nici daca e mica. Important este sa ai o cadenta. O postare pe saptamina sau la doua saptamini este OK. Fa-ti exercitiul asta de autodiscplina de a posta regulat, iti va fi de folos.

    Parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pune-le aici...poate altii de lene sau din nestiinta nu o sa mai intre...sau cine stie! parerea mea e sa le pui aici! dc atata birocratie:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu asculta pe anonim,iti spun ca daca le pui aici o sa te/ne zapacesti,urmeaza mai de graba sfatul lui Nicu.

    RăspundețiȘtergere