7 iunie 2010

Barbatul "Perfect"

Daca tot am vorbit de femeia "perfecta", de ce sa nu imi dau si cu parerea despre barbati? Nu te teme, chiar nu fac parte din specia de femei care considera ca fiecare barbat este un porc nesimtit. Chiar din contra, consider ca toti sunt diferiti, doar ca fac aceleasi greseli.

In primul rand daca vrei sa il intalnesti pe Fat-Frumos, primul lucru pe care trebuie sa il faci e sa iti scoti din cap ideea ca el exista. Niciodata nu vei intalni o persoana care sa fie "perfecta" pentru ca nu exista barbat care sa iti faca TOATE poftele si care sa nu aiba nici un defect. Eu inainte spuneam ca barbatul perfect este acela pe care nu il poti avea niciodata. Dar nimeni nu poate fii perfect, eventual sa ajungem ca sa iubim si defectele lor.

Ca sa intalnesti barbatul perfect mai intai trebuie sa te trezesti la realitate, ca barbatii sunt si intotdeauna vor fi.... barbati. Asa cum toate muierile au atatea defecte incurabile, asa sunt si barbatii si trebiue iubiti asa defecti cum sunt.

Dar toate au si o limita, barbatul care da intr-o femeie nu e barbat, ci un taran care nu merita o a doua sansa, daca cumva sufera dupa vreo fosta ar fi bine sa te retragi pentru ca nu are rost sa iti irosesti timpul cu cineva care in loc sa se preocupe cu tine se preocupa cu foste. Este lipsa de respect si respectul este foarte important. Spun lucrurile astea pentru ca sunt foarte multe femei care sunt constiente ca au un barbat badaran sau sufera dupa alta si totusi nu fac nimic, se complac. Uneori iubirea nu este de ajuns, mai ales daca vine numai dintr-o singura parte.

Eu una intr-o relatie nu suport flirturile si jocurile alea de coco de la inceput. Intr-adevar la inceput e cel mai frumos, dar eu ma bucur ca in relatia pe care o am am sarit peste acest pas destul de enervant. Dar depinde de persoana... altora le place si cu asta nu vreau sa par eu mai serioasa, dar nu prea imi place sa fiu mereu tinuta in suspans; ori e alba ori e neagra. De obicei femeile sunt cu jocurile si prostiile astea, dar eu va spun din experienta mea si sincer roata s-a cam intors.

Barbatul "perfect" este acela care te face fericita si pe care nu trebuie sa il tragi de maneca sa stea langa tine. Acela care isi cere scuze cand stie ca greseste si ca te doreste exact asa cum esti, iar daca tu ii poti oferi acelasi lucru in schimb, atunci acela este barbatul perfect pentru tine.

Perfectul este acela caruia ii poti iubi si defectele. El este acela care mereu va fi acolo si la bine si la rau. Este acela care te face mereu sa zambesti in cele mai dificile momente, acela ce te face cu adevarat fericita poate fi numit perfect. Nu am sa iti dau mura-n gura pentru ca stii si tu la ce ma refer.

Eu de exemplu din toate relatiile pe care le-am avut am invatat cate ceva, am putut avea orice din punct de vedere material, dar lucrurile astea nu m-au facut niciodata fericita. Si ma multumesc cu ceea ce am, cu toate ca de foarte multe ori ma intreb cum se poate sa am langa mine o persoana atat de frumoasa din toate punctele de vedere. Banii aduc doar fericire temporara. Din punctul meu de vedere fericirea adevarata este atunci cand lupti alaturi de cineva pentru un vis.... Si visele se implinesc, daca ti le doresti cu adevarat si lupti pentru ele.

Cum mai mai spus si in postarea anterioara: perfectul exista doar pentru cel ce are ochi pentru tine. Cu totii suntem perfecti pentru cineva in lumea asta. Eu una tind sa cred ca am gasit barbatul perfect pentru mine... cum va fii pe viitor, ramane de vazut. Time shall tell.

3 comentarii:

  1. Cred ca ai definit subiectul (barbatul "perfect") putin cam mult prin ce NU trebuie sa fie (nu taran, nu obsedati de foste, nu ambiguu, nu nerespectuos) si cam prea putin prin calitati afirmative, sa te faca fericita (ce inseamna asta?) si sa site sa isi ceara scuze. Sint sigur ca ai putea veni si cu niste criterii mai ferme.

    Acum mai punctual... cred ca mi-ar placea sa inteleg ce inseamna ca "barbatii sint... barbati", cred ca am o vaga intelegere a ce vrei sa spui, dar as putea dezbate mai mult pe tema asta (ai vazut ca uneori nu ma dau in laturi de la rolul de avocat al diavolului daca asta poate aduce o discutie interesanta).

    Cel care da intr-o femeie... nu e taran, e animal, din ala care ar trebui sa se intoarca in pestera. Daca violenta e singurul mod in care te poti impune in fata cuiva... atunci esti o nulitate totala, iar o relatie care merge din frica... aia nu e relatie.

    Simt nevoia si de o nuantare in ce ii priveste pe cei care sufera dupa vreo fosta... daca e vorba de ceva care s-a intimplat *foarte* reecent (nuuuu... nu vorbesc despre nici o persoana dintre cele de fata, nicidecum :D )atunci e natural sa sufere, ar fi nefiresc sa uite o relatie a doua zi dimineata dupa ce s-a incheiat, dar daca vorbim de cineva care nu poate sa "get over" dupa ceva mort si ingropat... atunci iti dau dreptate, daca in loc sa fie preocupat de tine face meru comparatii si sta cu mintea la altcineva, atunci sigur meriti ceva mai bun.

    Nu sint sigur nici de partea cu "jocurile de coco", in experienta mea femeile sint cele cu jocuri de genul: azi imi place de tine, miine nu, parca as vrea, parca nu as vrea... azi ce cadou mi-ai adus sa ma imbunezi? Barbatii sint mai simpilisti de obicei... vor pe cineva sau nu... singura dificultate e sa iti dai seama daca vor doar sa si-o puna sau vor o relatie. Si nici asta nu ar trebui sa fie prea greu.

    Cred ca ti-am mai spus o data parerea mea despre concluzia de final, om fi toti perfecti pentru cineva din lumea asta, ca doar sint peste 6 miliarde de oameni pe pamint, dar sansa sa mai si intilnim persoana aia, si momentul intilnirii sa fie si la momentul oportun este... foarte mica. O sa fiu ingaduitor, sa zic ca pentru fiecare dintre noi exista 10000 de persoane potrivite pe lume... asta inseamna pur matematic sansa de 1 la 600000. Mai adaugi distribuirea geografica si necesitatea ca intilnirea sa fie la momentul oportun si rezultatul este periculos de aproape de zero. Asa ca pur si simplu trebuie sa redefinesti "perfect" pentru a fi mai cuprinzator.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa recitesti din nou postarea, am facut un mic update. In legatura cu suferinta dupa foste, eu am intalnit foarte multi care dupa un an chiar doi inca sufera dupa o fosta, am intalnit chiar si cazuri in care tipul sa aiba o relatie serioasa de mai bine de un an si jumatate, dar iubirea dupa fosta nu i-a trecut inca. Pentru cei ce recent au avut parte de o despartire, ori fac o pauza, ori au o relatie "plasture", dar nu mi se pare normal ca sa te razbuni pe actuala.

    In legatura cu barbatii sunt barbati e "eticheta" pe care o au. Nu ma refer la porci nesimtiti cum altele considera barbatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ap[reciez ca ai avut incredere in mine ca am citit atent, am retinut si la urmatoarea citire sesizez diferntele si nuantarile. Le-am sesizat si am remarcat ca ai inclus un pic si din feedback-ul meu :)

    Daca ai o relatie serioasa de un an... hell, de citeva luni.. tot ce a fost inainte ar trebui sa fie istorie antica.

    RăspundețiȘtergere