23 martie 2010

Pisici

Urasc cand pisicile dorm prea adanc. Astazi era sa fac cu inima cand m-am trezit din somn si mi-am vazut pisica stand nemiscata si cu ochii deschisi. La inceput am crezut ca doar sta, dar cand am luat-o in brate si am pus-o pe piept de nu era nici o miscare am inceput sa ma panichez ca am omorat pisica. Am luat-o de blana si am scuturat-o de vreo doua ori pana s-a trezit.... Pfai ce sperietura am mai tras.

Asta e a doua oara cand mi se intampla. Prima data dormeam in pat cu un pisic [era un puiutz mic] si tot ma trezeam cu el cu capu in jos, eu il trageam inapoi, ma trezeam mai tarziu, el iara cu capu in jos... pana l-am vazut pe jos de tot rastignit. Il trag de o laba, matzu nimic. Il mai trag odata, el nimic. Il iau in brate si il scutur bine de cateva ori... matzu nimic. Chiar ma speriasem ca cine stie... am omorat pisicu. I-am ascultat inima si batea. Apoi m-am trezit si l-am trantit in chiuveta si am dat drumu la apa. Odata ca sa se trezeasca si drept razbunare ca ma speriase asa rau.

Ca sa va sochez si pe voi, am acasa noua pisici. Le urasc pe toate, mai putin pe Chihiro. She is not a cat. She is family. Si asta e ea:


["The World Turned Upside Down" poza facuta de Irina Csapo]


Nu cred ca o sa ma pun sa pun cate o poza cu toti blanosii cu care trebuie sa impart casa si mancarea, cu toate ca sunt foarte frumosi. Cel mai mare motan este foarte frumos, dar pe cat ii de frumos, pe atat ii de gay, mai ales dimineata cand incepe sa iti faca cate o serenada atunci cand ti-e lumea mai draga... nu ca i-ar trebui ceva, dar doar asa de dragul de a ma enerva pe mine.

Din noua pisici, doar trei sunt fete, deci va dati seama ce orgie iasa acolo? Mai putin pentru Chihiro, avand in vedere ca are camera ei separata de ceilalti. Sa numai zic de concertele in miez de noapte. E fain sa ai pisici... mai putin daca sunt prea multe sau daca ti-e frica de toxoplasmoza [I googled it for you so you don't have to].

2 comentarii:

  1. foarte tare postarea! imi place mult cum ai zis ca scuturai bietele pisici :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am avut pisici de cind ma stiu, dar niciodata mai mult de 2 in acelasi timp... acum cred ca pot sa spun ca am jumatate sau un sfert de motan, pentru ca e un individ foarte "tulburat", care da rareori pe acas si nici macar nu te lasa sa pui mina pe el (cred ca a trecut prin niste socujri cind era mic de tot). Dar mi-l ammintesc foarte bine pe precedentul, care atunci cind venea de afara, din ploaie si noroi, nu vroia sa se usuce in alta parte decit la mine in brate... sau care avea obicei sa imi ceara sa ii dwschid usa sa iasa afara in *fiecare* nopate pe la 4 dimineata.

    RăspundețiȘtergere