19 noiembrie 2009

Voteaza cu cine crezi ca e bine!

A fost concert Cargo si Dj Project organizat de cei de la PNL si m-am gandit ca sa ma duc si eu. Am ajuns chiar cand cei de la PNL s-au urcat pe scena si s-au prezentat si au facut speach bla bla bla... Sincer nu ma intereseaza asa tare campaniile astea de coco, dar ma deranjeaza anticampaniile. BAH daca faci campanie, fa-ti reclama si nu zii ca partidul X e de kkt si ca is comunisti si asa mai departe. Ma dispera! Mi-a placut in schimb foarte mult salutul lui Antonescu gen "Heil Hitler!", dar asa m-a deranjat cand a zis ca restu sunt niste comunisti la gramada. Numa de atata le duce capu? Totusi daca vrei sa votezi pe cineva, voteaza, dar mi se pare absurd sa mergi si sa dai in cap la cei ce nu sunt de aceeasi parere cu tine. Si romanii nu au o gandire comunista, nu?

Dj Project au tras tzapa. Anyway PNListii au plecat acasa inainte de Cargo, iar din toata gramada de acolo au ramas doar cei care au venit doar pentru concert. Erau foarte multi oameni, cunoscuti chiar, care n-au nici o treaba cu politica si multi nici macar nu merg la vot.

Mi-a placut vocalu' de la Cargo ca nu a zis sa votam partidul X, ci sa votam cu cine credem noi ca e mai bine, dar sa mergem la vot! Mah, mi-a placut! Acu pe bune nu cred ca as vota pe cineva care arata cu degetul si arunca vorbe aiurea despre adversari. Mai rau ca la sat frate! Totusi consider ca ar fi foarte ok daca mai multa lume ar merge la vot si desigur daca romanii ar fi mai bine informati.

In orice caz, fain a mai fost concertul Cargo! :X

2 comentarii:

  1. Peneliştii n-au tras ţeapă, şi-au văzut propriul interes şi au mers să bea bere undeva nestingheriţi de nimeni. Dacă te interesează locaţia în care l-am văzut pe Ludovic Orban (cel care vroia să trimită femeile politice pe centură, da :)! ) cu nasul mai roşu ca renul Rudolf, contactează-mă pe privat. E urât să bârfeşti în public :)

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am zis ca au tras teapa si nu ma refeream la cei care au fost pe scena, ci la oamenii galben albastru care au venit sa il vada pe Antonescu... Sincer nu ma intereseaza toate personalitatiile ce fac si unde isi beau berile. :D

    RăspundețiȘtergere