3 noiembrie 2009

Unii oameni sunt prea plictisiti!

Mi se face rau cand vad cat de mult se poate abera...

Eu nu ma uit la televizor, dar din greseala am aterizat fata in fata cu televizorul care era pe OTV. Era invitata la nenea Diaconescu o clarvazatoare. Si cica ea ne spunea unde este Elodia. De pishu lumii, daca eram in locul ei ma mutam in Tibet. Acuma sincer, a trecut atata timp, cum sa te dai asa in spectacol? Ea o vede pe Elodia..... si merge.... si deschide usa..... si inchide usa... De-a dreptu’ penibil. Mai era o faza cand in nu stiu ce sat a pus satenii la 4 dimineata sa sape dupa ea... Unu sapa saracu de zor, restu se uitau si reporterita comenta din cand in cand. Care a venit cu ideea???

Eu zic sa cautam pe tot hai cinciu dupa ea, cine stie, poate o gasim blonda, toata despuiata, poze facute in oglinda... Acu pe bune.... hai sa incepem sa GANDIM macar umpic?

Mai era scandalul acela cu studentii de la medicina care CICA ar fi mancat din tiganul acela pe care l-au macelarit. Sincer mi-e frica sa ma uit la tv ca ma indobitocesc mai tare....

Chiar asa lipsiti de imaginatie? Fara suparare, dar totusi keep it real. Inteleg ca va plictisiti, dar sa nu uitam ca acasa sunt si doamne de varsta inaintata care chiar cred tot ce se zice la televizor. Voi stiti ce trist e cand te opreste o baba pe strada si iti zice ca a vazut-o pe Elodia? Mai e si criza si toata lumea spera sa primeasca recompensa de pe curu Elodiei. Cat ii? 30 000 de euro? Good luck searching Elodia on hi5!!!

Pff... Pana la urma despre ce vorbesc??? Nu vreau sa vorbesc despre Elodia! GATA!

Asa... cum ziceam, am ajuns la concluzia ca romanul se plictiseste atat de tare incat face din cal dinozaur. Ia fiti atenti ce am gasit:



Va dati seama? Acest roman o sa salveze planeta cu Britney Spears.... Bai deci Diaconescu asta are parte de mai mult personal entertaiment de cat credeam. Si cu cata seriozitate soarbe cuvintele si ..... va vine sa credeti ca nu rade nici macar umpic??? Tipul e un maestru!

Va las pe voi sa comentati ca eu ma duc sa ma uit la OTV sa incerc sa ii afltu si eu secretul.... =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu